Yhteystietojen muokkaaminen

Voit päivittää yhteystietoja Henkilön tiedot-välilehdeltä.

Klikkaamalla alaosasta "muokkaa" pääset päivittämään yhteystiedot.

(Huomiothan, että mikäli kyse on alle 15-vuotiaan rekisteröinnistä, niin yhteystietoihin tulee kirjata täysi-ikäisen huoltajan yhteystiedot (kuten sähköpostisosoite).)

Jos henkilötiedot muuttuneet, esim. sukunimi, ota yhteyttä tuki@palloliitto.fi josta henkilötiedot voidaan päivittää.

Pelipaikassa sähköpostiosoite on käyttäjätunnus. Jos käyttäjätunnuksena oleva sähköpostiosoite muuttuu, tulee käyttäjän luoda itselleen uusi käyttäjätunnus uudella sähköpostiosoitteellaan, sillä Pelipaikan käyttäjätilin salasananvaihtolinkki lähetetään käyttäjätunnuksena olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Henkilön tiedot (PalloID numero) voivat olla liitettynä vain yhteen käyttäjätiliin ja jos luodaan uusi käyttäjätili, tulee vanhaan käyttäjätiliin liitetyt henkilöt ensin vapauttaa aiemmasta käyttäjätilistä, jonka jälkeen ne voi liittää uuteen käyttäjätiliin.

Pyydä tuki@palloliitto.fi osoitteesta henkilöiden vapauttamista vanhasta käyttäjätilistä.

Toisin kun Pelipaikan käyttäjätilin salasananvaihdossa, Tason ja Valmentajakoulutuksen hallintajärjestelmän (VKHJ, Moodle) salasananvaihtolinkki lähetetään henkilön yhteystietosähköpostina olevaan osoitteeseen, joten se tulee aina olla päivitettynä.