Erotuomari - Roolin uudistaminen

Erotuomarit rekisteröityvät ensisijaisesti erotuomarikerhoonsa.

Kun sinulla on jo aiempi erotuomarirooli, voit uudistaa sen seuraavin ohjein.

(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita.)

Aloita uudistaminen erotuomarirekisteröintisi riviltä, kohdasta "Uudista".

(Valitse 'lisää erotuomarirooli', jos sinulla ei ole aiempaa erotuomariroolia tai lisäät uuden erotuomariroolin toiseen lajiin, tai jos rekisteröidyt toiseen erotuomarikerhoon.)

Hyväksy ehdot ja valitse 'Jatka'.

Välilehdellä 2. Lisää tai päivitä tarvittaessa yhteystiedot.

Valitse 'Jatka'.

Valitse organisaation tyypiksi 'seura' ja organisaatioksi se erotuomarikerho, jonka jäsen olet.
(Huom. Mikäli et kuulu mihinkään erotuomarikerhoon, niin valitse organisaation tyypiksi 'liitto'.)

Valitse lajiksi joko jalkapallo tai futsal, sen mukaan kummassa lajissa toimit erotuomarina.
(Jos toimit molemmissa lajeissa, on rekisteröinti suoritettava erikseen molempiin lajeihin)

Valitse 'Jatka'.

Luokituksia ei lisätä. Sivulla ei ole pakollisia kenttiä.

Valitse 'Jatka'.

Ainoastaan muut kuin Suomen kansalaiset lisäävät kuvallisen henkilötodistuksen, josta selviää henkilön kansalaisuus. Muita dokumentteja ei lisätä.

Valitse 'Jatka'.

Jos henkilöllä on jo samalle kaudelle aiemmin maksettu pelipassi, lisää järjestelmä jalkapalloerotuomaripassin hinnaksi 0€.
Jos henkilöllä ei ole vielä kuluvalle kaudelle maksettua pelipassia, lisää järjestelmä pelipassimaksun.
Erotuomaripassi ei sisällä vakuutusta. Valitse tarvittaessa vakuutus.

Valitse 'Jatka'.

Tarkista yhteenveto sivulta että tiedot ovat oikein.

Valitse 'Siirry maksuun ja lähetä hyväksyttäväksi'

Maksaminen

Pääset nyt maksamaan pelipassisi.

Valitse oman pankkisi verkkopankkikuvake, jolloin pääset suoraan maksamaan erotuomaripassisi.
Tilisiirtokuvaketta painamalla saat maksutiedot ja voit maksaa myöhemmin. (Tilisiirrolla maksaessa maksu kirjautuu muutaman pankkipäivän sisällä.)
Voit myös lähettää maksulinkin, syöttämällä sähköpostiosoitteesi (tai muun maksajan sähköpostiosoitteen) sähköpostikenttään ja klikkaamalla 'Lähetä', olet lähettänyt maksulinkin sähköpostiin ja se on avattavissa sieltä tällä samalla näkymällä.

Jos sinulle on lähetetty sähköpostitse maksulinkki, avautuu maksutapavalinnat linkkiä klikkaamalla.
Maksulinkki on kertakäyttöinen.
(Huomioi! Nordean kuvakkeen valitsemalla siirryt maksamaan yksityiskäyttäjän tilille ja Nordea B2B kuvakkeesta yritys- tai yhdistystilille.)

Valitse 'Palaa omalle etusivullesi'.

Kun olet suorittanut maksun, rekisteröintisi menee erotuomarikerhosi/liiton erotuomaritoiminnon käsiteltäväksi riippuen siitä kumman alle rekisteröintisi on suoritettu.