Erotuomari - Roolin lisääminen

Nämä ohjeet ovat henkilöille, joilla on jo entuudestaan PalloID numero.
Erotuomarit rekisteröityvät ensisijaisesti erotuomarikerhoonsa.

Jos sinulla ei näy 'Omissa rekisteröinneissä' erotuomariroolia, jonka voisit suoraan uudistaa, tulee sinun valita "Lisää erotuomarirooli".

Kirjaudu Pelipaikkaan käyttäjätunnuksellasi.
Jos sinulla ei vielä ole omaa käyttäjätunnusta Pelipaikkaan, voit luoda käyttäjätunnuksen Pelipaikan kirjautumissivulta, kohdasta 'Rekisteröidy'. Rekisteröitymisen (käyttäjätilin luonnin) suoritettuasi, kirjaudu ensimmäistä kertaa Pelipaikkaan sähköpostiisi lähetetyn vahvistuslinkin kautta.
Kirjauduttuasi Pelipaikkaan liitä aiemmat tietosi (PalloID numero) käyttäjätiliisi kohdasta 'Liitä henkilö käyttäjätiliin'.

Valitse välilehdeltä 'Rekisteröinnin tiedot' kohta 'Lisää erotuomarirooli'.

Hyväksy ehdot ja valitse 'Jatka'.

Välilehdellä 2. Lisää tai päivitä tarvittaessa yhteystiedot.

Valitse organisaation tyypiksi 'seura' ja organisaatioksi se erotuomarikerho, jonka jäsen olet.

(Huom. Mikäli et kuulu mihinkään erotuomarikerhoon, niin valitse organisaation tyypiksi 'liitto'.)

Valitse lajiksi joko jalkapallo tai futsal, sen mukaan kummassa lajissa toimit erotuomarina.

(jos toimit erotuomarina molemmissa lajeissa, tee rekisteröinnit erikseen molempiin lajeihin)

Luokituksia ei lisätä. Sivulla ei ole pakollisia kenttiä.

Ainoastaan muut kuin Suomen kansalaiset lisäävät kuvallisen henkilötodistuksen, josta selviää henkilön kansalaisuus. Muita dokumentteja ei lisätä.

Jos henkilöllä on jo samalle kaudelle aiemmin maksettu pelipassi, lisää järjestelmä erotuomaripassin hinnaksi 0€. Jos henkilöllä ei ole vielä kuluvalle kaudelle maksettua pelipassia, lisää järjestelmä pelipassimaksun.
Erotuomaripassi ei sisällä vakuutusta. Vakuutus valitaan tarvittaessa.

Tarkista yhteenveto sivulta että tiedot ovat oikein.

Valitse 'Siirry maksuun ja lähetä hyväksyttäväksi'.

Pankkimaksutavat: valitse oman verkkopankkisi kuvake, jonka kautta pääset heti maksamaan maksun.

Jos et itse maksa maksua, tai haluat maksaa sen myöhemmin voit lähettää maksulinkin eteenpäin omaan - tai muun maksajan sähköpostiin. Kirjoita 'Lähetä maksulinkki' kohtaan vastaanottajan sähköpostiosoite ja valitse 'Lähetä'.

Valitsemalla 'Muut maksutavat' voit valita tilisiirron kuvakkeen, jolloin saat maksun tiedot joko tulostettua tai tallennettua maksua varten. Huomaa, että tilisiirrolla maksaessa maksu kirjautuu vasta muutaman pankkipäivän päästä maksusta.

Jos sinulle on lähetetty sähköpostitse maksulinkki, avautuu linkkiä klikattuasi maksutapavalinnat. Maksulinkki on kertakäyttöinen.
(Huomioi! Nordean kuvakkeen valitsemalla siirryt maksamaan yksityiskäyttäjän tilille ja Nordea B2B kuvakkeesta yritys- tai yhdistystilille.)

Valitse 'Palaa omalle etusivullesi'.

Erotuomarirekisteröinti siirtyy liiton käsiteltäväksi.