Erotuomari - Rekisteröinti (ei PalloID numeroa)

Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta Pelipaikkaan, luo ensin itsellesi käyttäjätunnus (Pelipaikan kirjautumissivulta valitse kohta 'Rekisteröidy'), jonka jälkeen kirjaudu Pelipaikkaan ensimmäistä kertaa sähköpostiisi tulleen vahvistuslinkin kautta.

Jos olet jo aiemmin rekisteröitynyt, eli luonut itsellesi käyttäjätunnuksen Pelipaikkaan, kirjaudu Pelipaikkaan Pelipaikan kirjautumissivulta.

Kun rekisteröidyt erotuomariksi, valitse 'Käyttäjän etusivulta' 'Rekisteröi itsesi' ja rooli 'erotuomari'.

Syötä henkilötietosi ja hyväksy ehdot.

Valitse 'Jatka'

Syötä yhteystietosi.

Valitse organisaation tyypiksi 'seura' ja organisaatioksi se erotuomarikerho, jonka jäsen olet.
Erotuomarit rekisteröityvät ensisijaisesti erotuomarikerhoonsa.

(Huom. Mikäli et kuulu mihinkään erotuomarikerhoon, valitse organisaation tyypiksi 'liitto'.)

Valitse lajiksi joko jalkapallo tai futsal, sen mukaan kummassa lajissa toimit erotuomarina.

(Jos toimit kummassakin lajissa erotuomarina, tulee molemmista tehdä oma rekisteröintinsä)

Jos sinulla on erotuomariluokituksia, voit lisätä ne tietoihisi ja paina 'Jatka'.

Jos sinulla ei ole luokituksia, voit suoraan valita 'Jatka'.

Voit ladata tiedostoja kohdasta 'Lisää tiedosto'

Jos et lisää tiedostoja, valitse 'Jatka'.

Pelipaikka valitsee erotuomaripassin automaattisesti. Valitse vakuutus tarvittaessa. Pelipaikka tarjoaa automaattisesti passin ja vakuutuksen iän mukaan.

(Mikäli sinulla on jo pelipassi kuluvalle kaudelle, tuomaripassin hinta on 0€.)

Yhteenveto-sivulta voit vielä tarkistaa, että tiedot ovat oikein. Jos jotain pitää muuttaa pääset takaisin 'Takaisin'-napilla.

Jos kaikki on kunnossa, valitse 'Siirry maksuun' ja lähetä hyväksyttäväksi.

Maksaminen

Pääset nyt maksamaan pelipassisi.

Valitse verkkopankkimaksu, jolloin pääset suoraan maksamaan erotuomaripassisi klikkaamalla oman pankkisi logoa.
Tilisiirtokuvaketta painamalla saat maksutiedot ja voit maksaa myöhemmin. Tilisiirrolla maksaessa maksu kirjautuu muutaman pankkipäivän sisällä.
Voit myös lähettää maksulinkin sähköpostiin, josta vastaanottaja pääsee maksulinkkiä klikkaamalla maksamaan maksun. Syöttämällä sähköpostiosoitteesi (tai muun maksajan sähköpostiosoitteen) sähköpostikenttään ja klikkaamalla 'Lähetä', olet lähettänyt maksulinkin sähköpostiin ja se on avattavissa sieltä tällä samalla näkymällä.

Jos sinä olet itse vastaanottanut sähköpostitiisi maksulinkin, avautuu maksutapavalinnat, kun avaat maksulinkin.
Maksulinkki on kertakäyttöinen.
(Huomioi! Nordean kuvakkeen valitsemalla siirryt maksamaan yksityiskäyttäjän tilille ja Nordea B2B kuvakkeesta yritys- tai yhdistystilille.)

Kun olet suorittanut maksun, rekisteröintisi menee erotuomarikerhosi/liiton erotuomaritoiminnon käsiteltäväksi riippuen siitä kumman alle rekisteröintisi on suoritettu.