Valmentaja - Lisää valmentajarooli (on PalloID numero)

Seura voi lisätä henkilölle valmentajaroolin hakemalla henkilön PalloID numerolla, jos henkilö on jo rekisteröity seuraan.

Jos henkilö on rekisteröity toiseen seuraan, pyydä henkilön tietoja hänen aiemmasta seurastaan (Henkilöt -> Pyydä henkilön tietoja).

(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita.)

Henkilön tiedoissa, kohdasta rekisteröinnit, valitse 'Lisää uusi rooli'.

Valitse rooliksi 'Valmentaja' ja se laji, jossa hän tulee toimimaan seurassanne valmentajana.

(jos hän toimii valmentajana molemmissa lajeissa, rekisteröidään eri lajien valmentajaroolit erikseen)

Luokituksia ei valita tässä rekisteröinnissä.

(tarvittaessa ne lisätään Moodle (VKHJ) järjestelmään)

Dokumentteja ei lisätä tässä rekisteröinnissä.

(ainoastaan muun kuin Suomen kansalaisen tulee lisätä henkilötodistus/passi)

Valmentajakorttia ei valita tässä rekisteröinnissä.

(Huomioi! Vain UEFA Pro, UEFA A ja UEFA B sekä UEFA GK A kurssin suorittaneet oikeutettuja valmentajakorttiin. Valmentajalisenssin tulee myöskin olla voimassa. Palloliitto lähettää laskun valmentajakortista, kun se on aiheellista)

Yhteenvetosivulla tarkista vielä että tiedot ovat oikein ja valitse 'Lähetä kohteeseen Suomen Palloliitto'.