Valmentaja - Lisää valmentajarooli (ei PalloID numeroa)

Seura voi rekisteröidä seuraansa sellaisen valmentajan, joka ei ole vielä koskaan rekisteröitynyt, eli hänellä ei ole vielä PalloID numeroa.

• Jos valmentaja on aiemmin rekisteröity ja hänellä on entuudestaan PalloID numero, mutta hänen tietonsa on toisessa seurassa, valitse Pelipaikassa valikosta  'Henkilöt' -> 'Pyydä henkilön tietoja'.
  • Jos valmentajalla on jo PalloID numero ja hänen tiedot ovat seurassanne, valitse 'Henkilöt' -> 'Hae' ja hae hänen tietonsa joko nimellä tai PalloID numerolla, jonka jälkeen voit lisätä hänelle valmentajaroolin.
  • Jos ei olla varmoja, onko henkilöllä jo PalloID numero entuudestaan, syötä hänen nimensä kohtaan 'Henkilöt' -> 'Pyydä henkilön tietoja' ja jos hänellä on PalloID numero, näkyy tieto täällä. Varmista että löytämäsi henkilön syntymäaika täsmää.

Kun henkilöllä ei ole vielä PalloID numeroa, voi hänet rekisteröidä seuraavin ohjein.

(Huomaathan, että sinulla tulee olla Pelipaikkaan seuran seuratoimijan käyttöoikeudet, jotta voit rekisteröidä uuden valmentajan tiedot.)

Valitse valikosta kohta 'Lisää valmentaja'.

Kohta 1. Syötä henkilön tiedot.

Kohta 2. Syötä henkilön yhteystiedot.

Kohta 3. Valitse laji, jossa henkilö tulee valmentamaan (vain yksi valinta).

Kohta 4. Luokituksia ei tarvitse valita tässä rekisteröinnissä.

Kohta 5. Dokumentteja ei tarvitse lisätä tässä rekisteröinnissä.

(Suoritetuista kursseista lisenssit ja todistukset lisätään valmentajakoulutuksen hallintajärjestelmään (Moodle (VKHJ))

Kohta 6. Tuotteita ei  valita tässä rekisteröinnissä.Huomioi! Vain UEFA Pro, UEFA A ja UEFA B sekä UEFA GK A kurssin suorittaneet oikeutettuja valmentajakorttiin. Valmentajalisenssin tulee myöskin olla voimassa. Palloliitto lähettää valmentajakorttiin oikeutetuille erikseen laskun valmentajakortista, kun se on ajankohtaista.

Kohta 7. Näet yhteenvetona tallentamasi tiedot.

Valitse 'Lähetä kohteeseen Suomen Palloliitto', jossa rekisteröinti vielä käsitellään loppuun.