Kun halutaan muuttaa Pelipaikan käyttäjätunnus (käyttäjätili) toiseen käyttäjätunnukseen, jos esimerkiksi aiempi käyttäjätunnuksena oleva sähköpostiosoite on muuttunut, toimi seuraavalla tavalla.

- Luo uusi käyttäjätunnus uudella sähköpostiosoitteella Pelipaikan kirjautumissivulta, kohdasta "Rekisteröidy".
- Luotuasi uuden käyttäjätunnuksen, lähettää järjestelmä sähköpostiisi käyttäjätunnuksen vahvistuslinkin.

- Kirjaudu Pelipaikkaan uudella käyttäjätunnuksellasi ensimmäistä kertaa sähköpostiin tulleen vahvistuslinkin kautta.

- Kirjauduttuasi Pelipaikkaan, ei uudella käyttäjätililläsi ole kenenkään tietoja (PalloID numeroita) liitettynä, eikä myöskään       aiempaan käyttäjätunnukseen myönnettyjä seuran Pelipaikan käyttöoikeuksia, joten tiedot (PalloID numero) tulee liittää         uuteen käyttäjätunnukseen ja seuran toimihenkilöiden tulee hakea seuran Pelipaikan käyttöoikeudet uuteen               käyttäjätunnukseen.

Jos henkilön tiedot (PalloID numero) on liitettynä toiseen käyttäjätunnukseen, pyydä Palloliiton tukipalvelua irrottamaan

tiedot aiemmasta käyttäjätunnuksesta ja vasta kun tiedot on irrotettu aiemmasta käyttäjätunnuksesta, ne voi liittää uuteen käyttäjätunnukseen..

Henkilön omat tiedot ja rekisteröinnit löytyvät henkilön PalloID numeron alta, joten esim. aktiiviset toimihenkilöroolit, joilla toimihenkilö toimii Tasossa, säilyvät henkilön tiedoissa ennallaan. Ainoastaan käyttäjätunnukseen liitetyt Pelipaikan seuran käyttöoikeudet tulee uudestaan hakea, jos seuran toimihenkilöllä ne oli myönnettynä aiemmin aiempaan käyttäjätunnukseen.

---

Henkilön yhteystiedoissa PalloID numeron alla oleva sähköpostiosoite ei vaihdu, kun käyttäjätunnus vaihtuu uudeksi, eikä käyttäjätunnus muutu automaattisesti, jos henkilön sähköpostisoite muutetaan hänen yhteystietoihinsa Pelipaikassa.

Avatessa käyttäjätilin valikossa kohdan "Muokkaa tietojasi" näkyy harmaalla pohjalla sähköpostiosoite, joka

ilmoittaa käyttäjätunnuksena olevan sähköpostisoitteen ja sitä ei pääse muuttamaan, kun ainoastaan luomalla uuden

käyttäjätunnuksen.
Muokkaa tietojasi kohdasta voi vaihtaa käyttäjätunnuksen nimen (etunimi sukunimi) ja vaihtaa käyttäjätunnuksen salasanan.

Henkilön yhteystietosähköpostiosoitteen pääsee vaihtamaan "omat rekisteröintini" -sivulta, välilehdeltä "Henkilön tiedot".

Yhteystietona oleva sähköposti tulee aina olla ajan tasalla, jotta jäsenkirjeet ja salasananvaihtolinkit (Taso ja Moodle (VKHJ)) tulevat oikeaan paikkaan.