Kirjaudu Pelipaikkaan käyttäjätunnuksellasi.

Valitse sinisistä laatikoista kohta  "Rekisteröi itsesi".

Valitse rooliksi "Joukkueen toimihenkilö".

Syötä henkilötietosi.

Hyväksy ehdot.

Syötä yhteystietosi.

Valitse "Jatka".

Huomaa, että tähän Pelipaikkaan, henkilön tietoihin, lisättyyn yhteystietosähköpostiosoitteeseen lähetetään tilattaessa salasanan vahvistus-/ vaihtolinkit muista Palloliiton järjestelmistä.

Kohdasta "Organisaatio" valitse oma seurasi vetovalikosta.

Kohdasta "Kategoria" valitse rooli.
Valittavia rooleja ovat:

fysioterapeutti, huoltaja, joukkueenjohtaja, kentänhoitaja, lääkäri, media, naprapaatti, osteopaatti, ravitsemusterapeutti, suorituskykyanalyytikko, taloudenhoitaja ja videoanalyytikko

Valitse "Jatka".

Tähän rekisteröintiin ei tarvita dokumentteja eikä tuotteita.

Valitse "Jatka" kunnes saavut Yhteenveto-sivulle.

Yhteenveto-sivulla tarkasta, että tiedot ovat oikein ja valitse "Lähetä kohteeseen seura"

Joukkueen toimihenkilörekisteröintisi lähtee seuran käsiteltäväksi.

Kun seura on hyväksynyt rekisteröinnin, sinulle muodostui oma PalloID-numero ja joukkueen toimihenkilörooli on aktiivinen Pelipaikassa.
Tieto siirtyy Pelipaikasta Tasoon.

Huom! Jos käyttäjätiliin on jo liitettynä henkilö/henkilöitä, ei "Rekisteröi itsesi" -kohtaa tule esiin. Sen tilalla on kohta "Omat rekisteröintini".
Tällaisessa tapauksessa pyydä tukipalvelua irrottamaan muut henkilöt käyttäjätililtäsi, jolloin "Rekisteröi itsesi" kohta tulee näkyviin.
Voit myöhemmin liittää poistetut alaikäiset henkilöt takaisin käyttäjätiliin.

Jos käyttäjätiliä Pelipaikkaan ei vielä ole, tässä ohjeet kuinka luoda oma käyttäjätili, jonka jälkeen pääsee lisäämään joukkueen toimihenkilöroolin.

Rekisteröityminen ja käyttäjätilin vahvistaminen : Suomen Palloliitto