Toisen lajin lisääminen

Valitse sivun oikeasta reunasta kohta "Lisää pelaajarooli" jos pelaat aikuisten harrastesarjassa valitse "lisää harrastepelaajarooli"

Samat ohjeet käyvät sekä lisäämään lajiksi futsal pelaajalle, jolla on jo lajina jalkapallo, sekä lisäämään lajiksi jalkapallo, pelaajalle, jolla on jo lajina futsal, että pelaajalle jolle lisätään aikuisten harrastetason pelaajarooli. Mikäli pelaajalla on jo rekisteröitynä kyseinen laji, tulee aloittaa pelaajasiirto (uusi seura aloittaa) saadakseen kyseisessä lajissa pelioikeuden seuraan (jos se on toisessa seurassa), paitsi akuisten harrasteessa ei tehdä pelaajasiirtoja.

Hyväksy ehdot ja valitse "jatka".

Tarkasta että yhteystiedot ovat ajan tasalla. Tee korjaukset tarvittaessa ja valitse "jatka".

Valitse organisaatio (Seura), jossa pelaat.
Valitse laji (jalkapallo tai futsal).
Valitse "jatka".
Järjestelmä antaa herjan, mikäli sinulla on jo kyseisen lajin edustus (toisessa seurassa) ja pyytää aloittamaan pelaajasiirron (uusi seura aloittaa pelaajasiirron).

Valitse "jatka". Valitse "jatka"

Jos sinulla on jo toiseen lajiin ostettu pelipassi kuluvalle kaudelle, järjestelmä tekee "nolla-laskun". Jos sinulla ei ole pelipassia tulee se automaattisesti laskulle. Voit tässä vaiheessa valita myös tarvittaessa vakuutuksen.

Valitse "jatka".

Valitse siirry maksuun ja lähetä hyväksyttäväksi

Uuden lajin rekisteröinti odottaa seuran hyväksyntää ja aktivoituu, kun seura on hyväksynyt rekisteröinnin.