Toimihenkilön tai aikuisten harrastepelaajan lisääminen toisesta seurasta

Kun henkilö halutaan rekisteröidä seuraanne toimihenkilöksi ja hänellä on jo PalloID numero ja tiedot/pelioikeus toisessa seurassa, ei toimihenkilöistä aloiteta pelaajasiirtoa (eikä luoda hänen tietojaan uutena henkilönä).

Hänen tiedot pyydetään aiemmasta seurasta 'Pyydä henkilön tietoja' toiminnolla.

Kun aiempi seura on myöntänyt hänen tietonsa, voidaan henkilö rekisteröidä hänen PalloID numerollaan seuraanne toimihenkilöksi.

Pelaajaroolin siirtäminen uuteen seuraan vaatii aina pelaajasiirron.

Poikkeuksena tästä on 'aikuisten harraste' rekisteröinti. Kun aikuiselle pelaajalle lisätään pelaajarooli lajiin 'AIkuisten harraste', ei pelaajasiirtoa suoriteta. Pelaajan tiedot pyydetään aiemmasta seurasta 'Pyydä henkilön tietoja' toiminnolla ja kun aiempi seura on myöntänyt tiedot, pelaaja rekisteröidään lajiin 'Aikuisten harraste'.

Henkilön voi etsiä joko nimellä tai PalloID:llä. Kun oikea henkilö on löydetty valitse ensin "Näytä" ja sitten "Lähetä pyyntö".

Kirjoita viestikenttään, että ko. henkilö on tulossa seuraanne toimihenkilöksi tai pelaamaan seuraanne 'aikuisten harrastesarjaa'.

Vanha seura hyväksyy tai hylkää pyynnön kohdasta "Näytä ja hyväksy".

Tämän jälkeen tiedot tulevat tehtäviinne ja pääsette uutena seurana lisäämään roolin "Näytä ja suorita" kohdasta.