Tasoon kirjaudutaan osoitteesta: https://taso.palloliitto.fi/

Kirjaudut Tasoon PalloID:si avulla. Sinulle muodostuu PalloID, kun olet rekisteröitynyt toimihenkilöksi Pelipaikassa.

Ohje toimihenkilön rekisteröintiin

PalloID on kahdeksan numeroinen tunniste, joka löytyy sekä Pelipaikasta että TASO:sta henkilön perustiedoista.

PalloID + salasana kirjautuminen koskettaa kaikkia yksittäisiä toimijoita (ml erotuomarit)

Kun kirjaudut ensimmäistä kertaa Tasoon, niin sinun pitää tilata uusi salasana "Tilaa unohtunu salasana" -painikkeen takaa. Paina ensin " tilaa unohtunut salasana" ja laita vasta sen jälkeen palloid numerosi ja paina lähetä. Huomiothan, että jotta voit kirjautua Tasoon, sinut tulee olla myös liitettynä vähintään yhteen joukkueeseen. Seurasi tai joukkueesi pääkäyttäjä voi liittää sinut joukkueeseen.

Samalla käyttäjätunnuksella hallitaan kaikkia joukkueita ja muita käyttäjätunnukseen (PalloID) liitettyjä rooleja.

Pelaajien ja taustojen rekisteröinti ja tietojen ylläpito tapahtuu Pelipaikassa, josta tiedot tuodaan TASO:on => tietoja on tarvetta päivittää vain yhteen paikkaan

Muistettava joukkueiden pelaajien ja taustahenkilöiden sekä erotuomareiden aktivointi uudelle pelikaudelle (jalkapallo ja futsal erikseen)