Suomen Palloliitto

Lähetä tukipyyntö Omat tukipyynnöt
Tervetuloa
Kirjaudu  Rekisteröidy

Pelipassikortti

Pelipassikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut pelipassikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.
 

PELAAJANA SAAT PELIPASSIKORTIN KUN:

  • Olet ostanut pelipassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kuluvalle kaudelle.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu pelipassikorttiin, niin saat pelipassikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

ETKÖ OLE SAANUT PELIPASSIKORTTIASI?

  • Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä "hello@palloliitto.fi".
  • Huom! Pelipassikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä "Lähetä tukipyyntö" -toiminnon kautta.

USEAMMALLA PELAAJALLA SAMA SÄHKÖPOSTI YHTEYSTIETONA?

  • Pelipassikortti lähtetään automaattisesti sähköpostijärjestelmästä, jossa yksilöivänä tunnuksena toimii sähköpostiosoite
  • Tämän vuoksi mikäli sama sähköpostiosoite on useammalla pelaajalla, niin viesti (ja pelipassikortti) voidaan lähettää vain yhdelle pelaajalle
  • Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteet yksilöidyiksi kirjautumalla Pelipaikkaan. Ohjeita Pelipaikan käyttöön löydät täältä.
  • Ongelmatapauksissa ota yhteyttä "Lähetä tukipyyntö" -toiminnon kautta.


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.