Pelipassikortti

Pelipassikortti toimii sähköpostitse saadun linkin kautta. Etkö ole saanut pelipassikorttiasi? Ks. alta toimintaohjeet.

PELAAJANA SAAT PELIPASSIKORTIN KUN:

• Olet ostanut pelipassin.
  • Sinulla on Pelipaikka-rekisterissä aktiivinen rooli kuluvalle kaudelle.
  • Sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein Pelipaikka-rekisterissä.
  • Kun olet oikeutettu pelipassikorttiin, niin saat pelipassikortin lataamiseen tarvittavan linkin automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi.

ETKÖ OLE SAANUT PELIPASSIKORTTIASI?

• Tarkista ensin roskapostikansiosi. Hae myös sähköpostistasi viestejä lähettäjän nimellä "hello@palloliitto.fi".
  • Huom! Pelipassikorttia ei voida toimittaa, mikäli olet poistunut Suomen Palloliiton postituslistalta. Ota tässä tapauksessa yhteyttä "Lähetä tukipyyntö" -toiminnon kautta.

USEAMMALLA PELAAJALLA SAMA SÄHKÖPOSTI YHTEYSTIETONA?

• Pelipassikortti lähtetään automaattisesti sähköpostijärjestelmästä, jossa yksilöivänä tunnuksena toimii sähköpostiosoite
  • Tämän vuoksi mikäli sama sähköpostiosoite on useammalla pelaajalla, niin viesti (ja pelipassikortti) voidaan lähettää vain yhdelle pelaajalle
  • Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteet yksilöidyiksi kirjautumalla Pelipaikkaan. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.
  • Vinkki Gmailin käyttäjille:

Lisäämällä plus-merkin osoitteen perään on mahdollista luoda itselleen loputtomasti erilaisia sähköpostiosoitteita, joiden viestit tulevat yhteen postilaatikkoon. Näin voit halutessasi antaa eri kontakteille eri sähköpostiosoitteen. Esimerkiksi Pelipaikkaan voi tällä tavalla lisätä jokaiselle lapselle oman osoitteen, niin että viestit tulevat kuitenkin samaan postilaatikkoon.

Esim. matti.meikalainen+topi@gmail.com tai matti.meikalainen+tiina@gmail.com viestit tulevat osoitteeseen matti.meikalainen@gmail.com
  • Ongelmatapauksissa ota yhteyttä "Lähetä tukipyyntö" -toiminnon kautta.