Erotuomarikortti

Kauden 2022 erotuomarikortti löytyy suoraan Tasosta:

Kortti on voimassa, kun alla olevat tiedot täyttyvät:

Seurojen järjestämien otteluiden osalta vahva suositus on, että liiton erotuomarikortin haltijoilla on maksuton sisäänpääsy kotimaisiin sarjaotteluihin (mukaan lukien Veikkausliiga, Miesten Ykkönen, Miesten Kakkonen, Kansallinen Liiga, Naisten Ykkönen, Miesten Futsal-Liiga ja Naisten Futsal-Liiga). Ilmaisen sisäänpääsyn kokonaismäärä on rajattu 2%:iin katsomokapasiteetista, jonka seura saa halutessaan ylittää.

Veikkausliigan erotuomarilippujen tilausohje löytyy tämän artikkelin lopusta liitetiedostona.

Miesten A-maaotteluihin lippu on hankittava ennakkoon ja portilla on oltava erotuomarikortti mukana. Lippu tulee hakea Lippupisteen myyntipisteestä ja noudettaessa on maksettava Lippupisteen käsittelykulu. Muihin maaotteluihin ja Suomen Cupin finaaleihin sisäänpääsy tapahtuu esittämällä erotuomarikorttia portilla tai hakemalla lippu kyseisen tapahtuman lipunmyynti/noudettavat liput -pisteestä. Oman paikan viereen on myös mahdollista ostaa paikka esimerkiksi perheenjäsenelle tai ystävälle. Lippua noudettaessa on aina oltava mukana erotuomarikortti. Erotuomarikorttilaisille varattu lippumäärä on rajallinen.