Vakuutuksen ostaminen

Vakuutusturva voidaan hankkia Pelipaikasta joko pelipassin uudistamisen yhteydessä, tai jälkikäteen, kun kuluvan vuoden pelipassi on jo voimassa. Vakuutus ei ole voimassa ilman voimassaolevaa pelipassia.

Vakuutusturvan voi jälkikäteen hankkia Pelipaikasta vain pelaajan huoltaja tai pelaaja itse omalla Pelipaikan käyttäjätilillään. Seura ei pysty lisäämään vakuutusturvaa pelaajalle jälkikäteen.
Jos pelaajan voimassa olevaan vakuutukseen halutaan korotus, voi pelaaja itse ostaa vakuutuksen korotuksen eli korottaa vakuutuksen suppeasta laajaan (aikuinen pelaaja).

(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita)

Ohjeet vakuutuksen ostamiseen

Kirjaudu Pelipaikkaan käyttäjätunnuksillasi.

Valitse 'Omat rekisteröintini' kohdasta kuvake "Lisää tuotteita".

Valitse vakuutus.
(Mikäli pelaajalle on jo kuluvalle kaudelle maksettu vakuutus, ei kyseistä vakuutusta tule valittavaksi uudestaan. Välilehdeltä 'Maksut' näet tuotteet, jotka pelaajalle on aiemmin lisätty. Epäselvissä tapauksissa ota yhteys tuki@palloliitto.fi.)

Valitse 'Jatka', jonka jälkeen pääset valitsemaan maksutavan.

Valitse maksutavaksi joko oman verkkopankkisi kuvake, jolla pääset suoraan maksamaan maksun, tai voit lähettää maksulinkin eteenpäin maksajan sähköpostiin, kohdasta 'Lähetä maksulinkki'.
Jos valitset kohdan 'muut maksutavat', voit maksaa maksun tilisiirtona maksutiedoin, jotka saat klikkaamalla tilisiirtolomakkeen kuvaketta.

Tilisiirtona maksaessasi on tärkeä käyttää tarkalleen tilisiirtolomakkeella avautuvia maksutietoja, sillä muuten maksu ei kirjaudu.

Kun verkkomaksu on suoritettu, tai muu maksutapa valittu, palaa palveluntarjoajan sivulle.

Jos sinulle on lähetetty sähköpostitse maksulinkki, avautuu linkkiä klikattuasi maksutapavalinnat.
(Huomioi! Nordean kuvakkeen valitsemalla siirryt maksamaan yksityiskäyttäjän tilille ja Nordea B2B kuvakkeesta yritys- tai yhdistystilille.)

Lisätietoa

Löydät lisätietoja vakuutuksista Palloliiton nettisivuilta https://www.palloliitto.fi/kilpailut/pelipassit-ja-vakuutukset