Järjestelmä ilmoittaa kaksoiskappaleesta

Katso video-ohje täältä >>, tai lue alta pikaohjeet

Kun rekisteröit uutta pelaajaa ja järjestelmä ilmoittaa kyseessä olevan mahdollinen kaksoiskappale.

Jos henkilö on mielestäsi sama, ota ylös järjestelmän ilmoittama PalloID numero ja valitse 'Liitä henkilö käyttäjätiliin'.

Valitsemalla 'Takaisin', pääset rekisteröinti sivulle aloittamaan rekisteröinnin uuudestaan.

Kun valitset 'Peruuta' (ja 'jatka'). Palaat takaisin 'Käyttäjän etusivulle'.

Lisää PalloID-numero, jonka otit edellisessä kohdassa ylös ja syötä pelaajan syntymäaika muodossa vuosi-kuukausi-päivä (vvkkpp).
Hyväksy ehdot ja Valitse "Liitä henkilötiedot".

Henkilötiedot on nyt liitetty käyttäjätiliisi ja ne löytyvät kohdasta 'Omat rekisteröintini'.

Huomioitavaa

1. Mikäli järjestelmä ilmoittaa kuitenkin, että tiedot on liitetty toiseen käyttäjätiliin, ole yhteydessä tuki@palloliitto.fi ja pyydä irrottamaan kyseisen PalloID numeron tiedot tästä toisesta käyttäjätilistä, jonka jälkeen voit liittää tiedot käyttäjätiliisi.
  2. Jos järjestelmä ilmoittaa tietoja liittäessäsi, että se ei löydä kyseistä henkilöä, henkilö ei silloin mahdollisesti olekaan sama henkilö tai olet syöttänyt PalloID numeron tai/ja syntymäajan väärin. Tarkista vielä onko tiedot syötetty oikein ja mikäli tietojen liittäminen ei edelleenkään onnistu, ole yhteydessä tuki@palloliitto.fi ja ilmoita ongelmasta.