Epäonnistuneen maksun käsittely

Kun maksun maksaminen on keskeytynyt ja sen tila on 'odottaa/tarkista', pääset avaamaan seuran taloudenhoitajan käyttöoikeuksin maksun uudestaan.

(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita.)


Valitse valikosta 'Maksut' -> 'Maksuhistoria'


Rajaa hakua kirjoittamalla henkilön nimi kohtaan 'rajaa', jolloin järjestelmä hakee kyseisen henkilön avoimen maksun.

(Jos kyseessä on lasku, jossa on useampi pelaaja, avautuu kaikkien samalla laskulla olleiden henkilöiden maksut)

Valitse maksun riviltä kohta 'Käsittele'.


Valitse 'Resolve Hold as Failed'.


Valitse 'Palaa maksuihin', jos haluat avata vielä jonkun toisen epäonnistuneen maksun.

Muutoin, Valitse 'siirry omalle etusivullesi', 


Uusi maksaminen

Löydät nyt tuon avaamasi laskun kohdasta 'Maksut' -> 'Laskut' ->'Lähetä'.


Valitse 'Lähetä'. (Tähän ei tarvitse tehdä muita valintoja)


Kirjoita henkilön nimi 'rajaa' kenttään.

Valitse henkilön maksu ja pääset maksamaan maksun tai lähettämään sen eteenpäin maksettavaksi.

Jos laskulla on ollut useamman henkilön maksu, on kaikki avatun laskun maksut nyt poimittavissa uudestaan.

Ne voi poimia taas samalle laskulle tai tehdä uusi valinta.