Erotuomarikortti löytyy Tasosta

Erotuomarikorttia ei lähetetä erikseen sähköpostilla, vaan digitaalinen kortti löytyy Tasosta kun:

1. olet ostanut erotuomaripassin
  2. sinulla on Pelipaikkarekisterissä aktiivinen erotuomarirooli kuluvalle kaudelle
  3. sähköpostiosoitteesi on kirjattu oikein tietoihisi Pelipaikassa
    (huomioi, että tiedot siirtyvät Pelipaikasta Tasoon vasta seuraavana päivänä siitä kun ne on päivitetty Pelipaikkaan)

Kun yllä olevat tiedot ovat siirtyneet Pelipaikasta Tasoon, merkitsee Liitto kouluttamansa erotuomarit Tasossa ja alueet merkitsevät kouluttamansa aktiiviset erotuomarit Tasossa.
Tämän jälkeen erotuomarikortti päivittyy Tasossa.
Lue alla olevasta linkistä tarkemmin.

Erotuomaritoiminta - Palloliitto.fi

Korttinäkymä mobiilissa:

Kortti on voimassa, kun alla olevat tiedot täyttyvät:

Seurojen järjestämien otteluiden osalta vahva suositus on, että liiton erotuomarikortin haltijoilla on maksuton sisäänpääsy kotimaisiin sarjaotteluihin (mukaan lukien Veikkausliiga, Ykkösliiga, Miesten Ykkönen, Miesten Kakkonen, Kansallinen Liiga, Naisten Ykkönen, Miesten Futsal-Liiga ja Naisten Futsal-Liiga). Ilmaisen sisäänpääsyn kokonaismäärä on rajattu 2%:iin katsomokapasiteetista, jonka seura saa halutessaan ylittää.

Veikkausliigan erotuomarilippujen tilausohje löytyy tämän linkin kautta:

1712311272-erotuomariliput-tilausohje-2024.pdf (palloliitto.fi)

Miesten A-maaotteluihin lippu on hankittava ennakkoon ja portilla on oltava erotuomarikortti mukana. Lippu tulee hakea Lippupisteen myyntipisteestä ja noudettaessa on maksettava Lippupisteen käsittelykulu. Muihin maaotteluihin ja Suomen Cupin finaaleihin sisäänpääsy tapahtuu esittämällä erotuomarikorttia portilla tai hakemalla lippu kyseisen tapahtuman lipunmyynti/noudettavat liput -pisteestä. Oman paikan viereen on myös mahdollista ostaa paikka esimerkiksi perheenjäsenelle tai ystävälle. Lippua noudettaessa on aina oltava mukana erotuomarikortti. Erotuomarikorttilaisille varattu lippumäärä on rajallinen.