Tason rajapinta

Sarjoihin osallistuvat seurat ja joukkueet voivat saada tulospalveludataa käyttöönsä kahdella tavalla. Kirjautumalla kilpailujärjestelmä Tasoon https://taso.palloliitto.fi/ seuran tai joukkueen tunnuksilla saa lisätietoa ja avaimen haluttuun rajapintaan.

Joukkueen oikeuksilla kirjautuminen

Valikosta löytyy API, jonka alla on tarjolla javascript-widgetit kyseisen joukkueen otteluihin ja sarjataulukkoon. Tällä voi siis luoda helposti tulospalvelu-upotuksia omalle sivustolle. Nämä voi muotoilla CSS:llä halutunlaiseksi, mutta tarjottava data on muuten valmista HTML:ää.

Seuran pääkäyttäjänä kirjautuminen

Valikosta löytyy kohta Rajapinta, jonka alla on tarjolla REST-rajapinta. Tämä on raskaampi vaihtoehto, jossa tieto luetaan ensin seuran järjestelmään ja esitetään sitten sen järjestelmän avulla. Hyväksymällä käyttöehdot saa käyttöoikeuden REST-rajapinnan kautta tarjottavaan dataan, josta löytyy kyseisen seuran joukkueiden tiedot. REST-rajapinnan ohje: https://spl.torneopal.fi/taso/rest/help