Pelipassialennus ottelulippuihin

Rekisteröityneet jalkapallon ja futsalin pelaajat ja toimihenkilöt voivat saada alennuksen Huuhkajien ottelulipuista. Alennukseen oikeuttavat linkit jaetaan pelipassilaisille osana kuukausittaisia harrastuskirjeitä.

Lunastaaksesi alennuksen, varmista että

• sähköpostiosoitteesi on oikein Pelipaikassa.
  • et ole peruuttanut kirjeen tilausta.
  • olet antanut suostumuksesi Suomen Palloliiton sähköiseen suoramarkkinointiin. Suostumuksen voi antaa jokaisen kirjeen lopussa olevan "Muokkaa tilausasetuksiasi" -linkin kautta.

Maajoukkuekirjeessä ei sen sijaan näy pelipassihintoja, vaan ainoastaan maajoukkuekirjeen tilaajien alennus aikuisten lipusta.

Pelipassihinnat näkyvät ainoastaan, kun menet ostamaan liput harrastuskirjeessä olevan linkin kautta.

Mikäli edellä olevat kohdat ovat kunnossa, mutta et siitä huolimatta saa kirjeitä, voit olla yhteydessä osoitteeseen hello@palloliitto.fi.

Kun olet saanut alennuskoodin sähköpostiisi, joko maajoukkuekirjeessä tai harrastuskirjeessä, syötä maaotteluun lippuja ostaessasi saamasi alennuskoodi kampanjakoodi kenttään, jonka jälkeen sinulle tarjotaan alennuskoodin mukaisia lipunhintoja.

Valitse ensin oletko maajoukkuekirjeen tilaaja tai harrastuskirjeen (Pelipassikirjeen) saaja.

Syötä kampanjakoodi, jonka sait sähköpostiisi maajoukkuekirjeessä tai harrastuskirjeessä (Pelipassi).

Oikean koodin syötettyäsi, valitse 'Näytä kampanja' ja saat kampanjan mukaiset lippujen hinnat valittavaksesi.