Palloliiton sivuilta löydät taulukon koskien maaottelun lippuja.

Näet eri katsomonosien hintakategorian ja eri ryhmien (aikuiset - 6-17v. - alennusryhmät) lippujen hinnat taulukosta ottelukohtaisesti.

Stadionin katsomokartasta näet missä katsomon osassa minkäkin hintakategorian paikat sijaitsevat.

Esimerkkinä hintakategoria K5.

Sivulta löytyvät myös joukkuelippujen hinnat ottelukohtaisesti.

Joukkuelippuun kuuluu pääsylippu 16 pelaajalle (6-17 v) ja 4 aikuiselle. Lisäksi voi ostaa normaalihintaisia lisälippuja.
20 henkilön joukkuelipun hinta on 447,20 euroa, jos ei muuta mainittu.
Joukkuelippuja paikkakartasta valittaessa näkyy yksikköhinta/lippu.

Pyörätuolipaikat: Pyörätuolipaikat ovat myynnissä Palloliiton kautta. Pyörätuolipaikoista tiedustelut sähköpostitse jukka.salasuo@palloliitto.fi

Lippujen ostaminen

Valitse ottelun liput kohdasta 'Osta Lippuja'.

Jos olet maajoukkuekirjeen tilaaja tai sinulla on aktiivinen pelipassi, saat sähköpostiisi ottelukohtaisen alennuskoodin. Koodin syötät 'Valitse' kohdasta 'Valitse kampanja' kohtaan ja tämän jälkeen valitse vielä 'Näytä kampanja'.

Lisäohjeita ja tietoja alla olevasta linkistä.

Tukipalvelu : Suomen Palloliitto

Jos valitset 'Automaattinen paikan valinta', syötä ensin valitsemastasi kategoriasta lippumäärä + -kuvakkeesta.

Näet lippujen yhteishinnan kategorian alareunassa ja voit siirtyä maksamaan liput klikkaamalla kuvaketta.

Jos valitset 'Valitse paikkasi itse', avautuu Stadionin paikkakartta ja pääset valitsemaan ensin hintakategorian, jonka jälkeen sinulle tarjotaan valittavaksi hintakategorian mukaiset vapaat paikat.

Saat suurennettua ja pienennettyä paikkakarttaa suurennuslasi kuvakkeesta.

Valitse haluamasi paikat ja pääset maksamaan liput klikkaamalla valintakuvan alareunassa olevaa kuvaketta, josta näet valitsemiesi lippujen määrän ja yhteissumman.