Tietoa VKHJ järjestelmästä

VKHJ on Palloliiton valmentajakoulutuksissa käyttämä järjestelmä valmentajakoulutusten hallintaan. Koulutussuorituksia ja valmentajalisenssejä ei enää päivitetä Pelipaikkaan.
Koulutuksiin ja täydennyskoulutuksiin ilmoittautuminen hoidetaan VKHJ järjestelmän kautta.
Järjestelmään ei rekisteröidytä suoraan, vaan jotta valmentaja pääsee kirjautumaan järjestelmään, tulee hänet olla rekisteröitynä Pelipaikkaan valmentajaksi.

Kirjautuminen ja tunnukset

Valmentajakoulutuksen hallintajärjestelmään pääset kirjautumaan täältä: Palloliitto: Kirjaudu sivustoon
Käyttäjätunnus on PalloID. Myös Pelipaikassa oleva sähköposti toimii käyttäjätunnuksena.
Uuden salasanan voi tilata kirjautumissivulta.

• Jos valmentaja ei saa tilattua salasanaa uuteen järjestelmään

niin todennäköisesti sähköpostiosoite ei ole ajan tasalla Pelipaikassa. Ohjeet yhteystietojen päivittämiseen löytyvät:

Yhteystietojen muokkaaminen : Suomen Palloliitto

• Jos valmentaja ei pysty kirjautumaan järjestelmään lainkaan,

puuttuu joko koko Pelipaikkarekisteröinti tai valmentajarooli Pelipaikasta.

• Jos valmentajaa ei ole rekisteröity Pelipaikkaan,

tulee hänen pyytää seuransa edustajaa rekisteröimään hänet valmentajaksi, jotta saa tunnukset uuteen järjestelmään.

• Jos valmentajaa ei ole rekisteröity Pelipaikkaan eikä hänellä oli vielä seuraa, jossa valmentaa,

niin tulee ottaa yhteyttä koulutus@palloliitto.fi

• Jos valmentaja on rekisteröity Pelipaikkaan, mutta eri seuraan kuin missä valmentaja nyt on,

ei valmentajalle saa tehdä uusia tunnuksia, koska jokaisella tulisi olla vain yksi PalloID. Tässä tapauksessa valmentajan seuran tulee pyytää oikeus valmentajan tietoihin seuraavan ohjeistuksen mukaisesti: Aikuisten harraste/toimihenkilö - Lisääminen toisesta seurasta : Suomen Palloliitto

Huomioithan, että Pelipaikkaan tehdyt päivitykset eivät siirry VKHJ:n reaaliaikaisesti eli valmentajaroolin lisäämisen jälkeen tai sähköpostiosoitteen päivityksen jälkeen menee pari vuorokautta, että tiedot päivittyvät VKHJ:hin.

Lisäohjeita Pelipaikkaan liittyen löytyy: Pelipaikka : Suomen Palloliitto