Järjestelmä ei anna liittää tietoja käyttäjätiliin

Alla kaksi yleisintä ratkaisua ongelmatilanteeseen.
(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita)


Kun olet liittämässä henkilöä käyttäjätiliisi (Liitä henkilö käyttäjätiliin) ja järjestelmä ilmoittaa, että 'henkilö on jo liitetty toiseen käyttäjätiliin'.

Henkilön tiedot voi olla liitettynä vain yhteen käyttäjätiliin kerrallaan.
Ota yhteyttä [email protected], niin tukipalvelu irrottaa henkilön tiedot aiemmasta käyttäjätilistä ja tiedot voi tämän jälkeen liittää uuteen käyttäjätiliin.
Tarkasta myös, ettei henkilöä ole liitetty jo tähän samaan käyttäjätiliin aiemmin.

Valitse 'ratas' -kuvake Pelipaikassa, sivun oikeasta yläkulmasta ja sen alta 'Omat rekisteröintini'. Omat rekisteröintini sivulta löytyvät kaikki käyttäjätilille liitetyt henkilöt.


Kun olet liittämässä henkilöä käyttäjätiliisi ja järjestelmä ilmoittaa että 'henkilötietoja ei löytynyt'.

Tarkasta että henkilön PalloID numero on oikein kirjoitettu.

Tarkasta myös että syntymäaika on oikein kirjoitettu. Tietoja liitettäessä syntymäaika kirjoitetaan nurinpäin, eli vuosi-kuukausi-päivä. Esimerkkinä: syntymäaika 7.2.2011 merkitään muodossa 110207.