Pelaaja - Lisää uusi laji

Mikäli sinulla on jo toinen laji aktiivisena, uuden lajin saat lisättyä seuraavin ohjein.

(Jos kirjauduit puhelimella, käännä puhelin vaakatasoon saadaksesi näkyville lisää kuvakkeita)

Kirjaudu Pelipaikkaan käyttäjätunnuksellasi.

'Omat rekisteröintini' sivulta löydät rekisteröintisi.

Valitse kuvake 'Lisää pelaajarooli'.

'Lisää henkilötiedot' kohtaan ei voi tehdä muutoksia.
Mikäli löydät jonkun virheen tai jos esim. sukunimi on vaihtunut, laita viestiä tuki@palloliitto.fi, josta käsin muutokset voidaan tehdä.

Lue ja hyväksy ehdot ja valitse 'jatka'.

Päivitä yhteystiedot, jos tarpeen. Valitse sen jälkeen 'jatka'.

Seuran ja lajin valinta

Valitse seura (organisaatio), jossa pelaat uutta lajia.

Valitse uusi laji (aikuisten harraste lajin voi valita vain täysi-ikäinen pelaaja).

Valitse 'jatka'.

Tähän rekisteröintiin ei tarvita dokumentteja.

Jos pelaajalla ei ole vielä kuluvalle kaudelle aktiivista pelipassia, lisää järjestelmä automaattisesti pelaajan iän mukaisen pelipassin.
(Aikuisten harrastelajiin ei sisälly pelipassia. Valitse vakuutus tarvittaessa.)

Vakuutus tulee aina itse valita.
(pelaajalla voi olla myös oma kilpailutoiminnan kattava vakuutus, tai seura vakuuttanut pelaajansa. Tällöin ei tarvitse valita vakuutusta)

Jos pelaajalla on pelipassi voimassa toiseen lajiin, tulee pelipassimaksuksi automaattisesti 0€.

Sama vakuutus käy molemmissa lajeissa, joten jos vakuutus kuluvalle kaudelle maksettu toiseen lajiin, ei samaa vakuutusta tule valittavaksi uudestaan.

Voit lukea lisää Pelipasseista ja vakuutuksista Palloliiton neetisivuilta: Pelipaikka - pelipassit ja vakuutukset | Suomen Palloliitto

Valitse 'jatka'.

Tarkista yhteenveto sivulta, että tiedot ovat oikein.

Valitse' Siirry maksuun ja lähetä hyväksyttäväksi'.

Mikäli maksun summa on 0€ siirtyy rekisteröinti seuran (tai Palloliiton) hyväksyttäväksi.

Muutoin valitse maksutapa.

Maksettuasi maksun, palaa omalle etusivullesi/palveluntarjoajan sivulle.

Voit nyt palata omalle etusivullesi.